11Helsingin Asiakaskokemuksen trendit, heikot signaalit ja villit kortit – raportti sisältää lyhyen, keskipitkän ja pitkän aikavälin muutokset asiakaskokemuksen toimintaympäristössä.

Raportti on tarkoitettu hyödynnettäväksi organisaatioiden strategiatyöhön, ennakointiin, asiakaskokemusmuotoiluun ja vaikuttavaan tulevaisuuden tekemiseen. Ennakointitiedon avulla voidaan luoda sekä kilpailuetua että varautua riskeihin.

Ilmainen tiivistelmä esittelee raportin 8 pääteemaa ja niiden sisältämät muutosajurit otsikkotasolla. Kokonaisuudessaan raportti sisältää yli 30 muutosajuria, jotka esitellään yli 200 signaalin ja esimerkin avulla.

Tulevaisuuden ennakointi on hyödytöntä ilman tulkintaa, autamme tarttumaan tulevaisuuden mahdollisuuksiin tulevaisuusmuotoilun avulla. Kun haluat apua tulevaisuustiedon tulkintaan ja toiminallistamiseen, ota yhteyttä minna.koskelo@11hki.fi

Mikä olisi tulevaisuuden asiakaskokemustanne ajatellen mahtavinta? Tehdään siitä totta.

Pääset lataamaan Asiakaskokemuksen trendit, heikot signaalit ja villit kortit – raportin tiivistelmän itsellesi täyttämällä oheisen lomakkeen. Huomioithan, että liityt samalla 11Helsingin asiakastietorekisteriin.